No Akaun Skim Simpanan Pendidikan Nasional Sspn Ptptn

SSPN-i Plus ditambahbaik daripada SSPN-i sedia ada dengan perlindungan takaful yang murah dan komprehensif. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i Plus simpanan pendidikan terbaik untuk diri dan anak anda.


Semakan Nombor Akaun Sspn Portal Simpan Sspn Prime Online Ptptn

SSPN prime merupakan Produk dari PTPTN yang berasal dari nama SSPN-i atau Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN Bagi pelajar yang ingin membuat permohonan PTPTN perlu beli no pin ptptn di bsn atau boleh dibeli secara online.

No akaun skim simpanan pendidikan nasional sspn ptptn. Menyimpan serendah RM30 setiap bulan dan dapatkan perlindungan sehingga RM1 Juta tertakluk pakej pilihan. Kempen stay safe. SSPN -i kini dikenali Akaun Simpan SSPN Prime.

Simpan SSPN Skim Simpanan Pendidikan Nasional adalah skim atau instrumen simpanan yang direka oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. Tabung Pendidikan Simpan SSPN. SSPN Plus SSPN Prime.

Cara Buka Sspn I Secara Online Sspni Plus. SSPN -i Kini Dikenali Akaun Simpan SSPN Prime. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i kini deikenali sebagai SSPN Prime adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi.

Isnin - Jumaat 900 Pagi - 500 Petang i-Care. Sila Pilih Medium Simpanan Dibawah. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi.

Langkah 2 4. Agihan dividen Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN di bawah Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tahun 2020 adalah empat peratus 4. Pembukaan akaun untuk anak bagi tujuan pendidikan masa depan atau pelepasan taksiran cukai pendapatan maksimum RM8000.

Sila masukkan maklumat anda dengan betul. Selain itu terdapat pelbagai promosi berkala yang. Masukkan amaun deposit anda ke dalam akaun SSPN.

Perbadanan tabung pendidikan tinggi nasional ptptn menu. SSPN-i Plus mengguna pakai konsep simpanan bulanan dan jumlah simpanan. Laman informasi dan panduan pembukaan akaun SSPN.

Sila masukkan maklumat anda dengan betul. Home Unlabelled No Akaun Sspn. Pastikan maklumat yang diberikan adalah betul untuk memudahkan urusan semakan dibuat.

Kedua-dua skim simpanan SSPN -i dan SSPN -i Plus ini adalah pelan simpanan yang direka oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN untuk penabungan bagi tujuan. 03-2193 3000 Waktu Operasi. Semakan Online Akaun Penyata Sspn I Dan Sspn I Plus Mypendidikanmalaysia Com.

Terdapat dua jenis akaun yang ditawarkan iaitu SSPN-i dan SSPN-i PlusKedua-dua akaun mempunyai pelbagai keistimewaan dan kelebihan. Anda juga berpeluang memenangi hadiah menarik dan gempak dalam siri Cabutan Wow. SSPN-i Plus merupakan satu skim atau pelan simpanan yang direka oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN untuk penabungan bagi tujuan pendidikan tinggi.

Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. Portal Simpan SSPN Online - PTPTN. Klik di bawah sekarang untuk buka akaun SSPN Plus.

Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional Tingkat Bawah Menara PTPTN Blok D Megan Avenue II No12 Jalan Yap Kwan Seng 50450 Kuala Lumpur. Https Www Ptptn Gov My Saving Images Panduanesspn040512 Pdf.

Pendeposit mestilah memohon dalam ESSPN atau page SSPN. SSPN-i Plus merupakan satu skim atau pelan simpanan yang direka oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN untuk penabungan bagi tujuan pendidikan tinggi. Mengumumkan perkara itu Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Noraini Ahmad berkata agihan itu membabitkan anggaran peruntukan berjumlah RM2013 juta yang akan memberi manfaat.

Baru-baru ini tanggal 3 September 2021 Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN telah merasmikan produk simpanan SSPN. - Foto Hafiz Sohaimi KUALA LUMPUR. SSPN-i Plus ditambahbaik daripada SSPN-i sedia ada dengan perlindungan takaful yang murah dan komprehensif.

Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i Plus Suku Tahun Kedua 20162017 di PWTC Kuala Lumpur. Panduan Pembukaan Sspn I Online. Dah Tak Payah Beratur Di Kaunter Ini Cara Buka Akaun Sspn Online Je Lagi Mudah Cepat.

Skim simpanan pendidikan nasional. Untuk penambahan deposit lampirkan RESIT dan NO AKAUN SSPN selepas buat pembayaran ke alamat email farishaptptngovmy untuk SEMAKAN PENYATA SSPN - i. Skim yang ditawarkan adalah patuh Syariah yang menggunakan konsep Wakalah Bil Istithmar di mana pendeposit melantik PTPTN untuk.

Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN memperkenalkan program Triple Plus bertujuan menyediakan platform kepada rakyat Malaysia menjana pendapatan menerusi produk PTPTN. Simpanan Simpanan Pendidikan Nasional. Juga pembukaan akaun SSPNi untuk pelajar yang ingin memohon.

Nikmati pelepasan taksiran cukai pendapatan bersama SSPN Prime sehingga RM8000 setahun 3. Jadi kalau anda bercadang nak buat pinjaman PTPTN ni anda WAJIB kena ada akaun SSPN. Jika ada terlupa nombor akaun SSPN Prime Nombor SSPN Untuk makluman SSPN Prime atau SSPN adalah akaun yang sama sahaja.

Sekiranya ingin membuat pengeluaran bagi akaun SSPN Prime. Objektif SSPN adalah untuk membudayakan tabiat menabung di kalangan warganegara Malaysia bagi tujuan pendidikan tinggi sekaligus mengurangkan kebergantungan kepada pinjaman. Jika berlaku kesilapan maklumat yang diberikan.

Pelepasan Cukai maksimum RM8000. Akaun SSPN Prime anda 2. Cara semakan penyata.

Skim yang ditawarkan adalah patuh Syariah yang menggunakan konsep Wakalah Bil Istithmar di mana pendeposit melantik. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. Https Www Newera Edu My Files Scholarship Ptptn 20 E7.

SSPN-i Plus mengguna pakai konsep simpanan. Sila masukkan maklumat anda dengan betul. Sila masukkan maklumat anda dengan betul.

Skim Simpanan Pendidikan Nasional. Mulai 1 Januari 2012 para pelajar yang ingin memohon pinjaman pendidikan bagi membiayai pengajian mereka di Politeknik IPTA atau IPTS adalah. Semakan Penyata Cukai SSPN 2020.


Sspn I Online Cara Daftar Sspn Online


Percuma Rm500 Ptptn Sspn Plus


Cara Buka Akaun Simpan Sspn Prime Plus Senarai Keistimewaan Pakej Semakanstatus


LihatTutupKomentar